Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Ideg(en)rendész

Mi vagyunk azok, akiknek köszönheted az ételt az asztalodon, a meleget az otthonodban, az orvost a rendelőben és a pedagógust az iskolában...mégis szíven szúrsz bennünket a saját otthonunkban, a buszon, az utcán vagy a diszkóban. Másodlagos állampolgárai vagyunk az országnak, akiken a hatalom, a média és te is keresztül nézel, láthatatlanok vagyunk nem több, mint légnép. Nem ismeritek a szokásainkat, nem tisztelitek a törvényeinket, nem vesztek részt a közösségünk építésében sem tettlegesen, sem hallgatólagosan, sok esetben a nyelvünket sem beszélitek rendesen... ti tehát 'idegenek' vagytok!

Friss topikok

  • LadyDevonshire: @Hefty: Örülök, hogy nem csak én érzek így ezzel kapcsolatban. (2013.02.11. 15:49) Etessük, hogy öljön?
  • LadyDevonshire: Az én véleményem sem a bőrszín miatt alakult ki, mégis sajnos a bőrszínhez kapcsolódik..uppercasel... (2013.02.05. 12:43) Én vagyok a cigányság igazi barátja!

Címkék

2013.01.29. 14:15 Hefty

Etessük, hogy öljön?

A fenti videót, különösen az első felét ajánlom mindenki figyelmébe. Érdemes megfigyelni a riporter által felemlegetett aggályokat. Kollektív büntetés, rasszizmus...megint a régi nóta. Rengeteg hasonló törekvés volt már az erőszakos bűncselekmények visszaszorítására és minden alkalommal rassziszmust kiáltottak, személyiségi jogokat, alkotmányt és társait emlegették. Kérdezem én miféle alkotmány az, amely ellehetetleníti az élet ellenes és az erőszakos bűncselekmények jogszabállyal történő visszaszorítását? Emlékszünk a szociális segély és a szociális kártya történetére? Miért ütközik az valaki jogaiba, hogy a mások által megtermelt javakból neki minden ellenszolgáltatás nélkül járó részt csak alapvető élelmiszerre, gyógyszerre költhesse? Nem azért adjuk, hogy eligya, hanem mert emberek vagyunk és felelősséggel viseltetünk embertársaink iránt! Elfogadom, hogy a jelen törvényi keretek úgy rendelkeznek, de akkor ezek rossz törvények és azonnal meg kell változtatni őket. Az, hogy egy bizonyos réteg ezekből a bűncselekményekből él és számukra ez az erőszakos, a társadalom tisztességes részét rettegésben tartó életvitel létkérdés az nem lehet indok arra, hogy a dolgos, rendes embereket érő támadások felett szemet hunyjunk!

Nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi lesz ennek a törvényjavaslatnak a sorsa. Sajnos van egy érzésem, hogy megint körberakják rasszizmussal, kirekesztéssel és lesöprik az asztalról, pusztán azért mert a Jobbik terjesztette be és mert kimondták, hogy ez a törvény ugyan színvak, de jellemzően a cigányság köréből kerülnek ki azok az emberek, akik számára ez talán visszatartó erőt jelentene. Ez nem rasszizmus ez egyszerűen annak a következménye, hogy a cigányság köreiben nagyon magas azoknak az aránya, akik képtelenek viselkedni és a szociális háló parazitáiként "tagozódnak" a rendszerbe. Értsd: etetjük, hogy öljön, fejünk meg a homokban!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://idegenrendesz.blog.hu/api/trackback/id/tr585051015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hefty 2013.01.30. 15:05:50

@LadyDevonshire: Olvastam az általad kifogásolt cikket és bennem is hasonló gondolatok fogalmazódtak meg...egyébként állati kíváncsi lennék, hogy hol van ez a már-már utópisztikus falucska, ahol az egész országban jellemző gyalázatos állapotoknak a csírája sem mutatkozik!? Azt el tudom képzelni, hogy a védőnőt nem szúrják egyből torkon, hátha jó lesz még valamire de kíváncsi lennék mi lenne a faluban nyíló kisbolt sorsa...

LadyDevonshire 2013.02.05. 12:41:51

@Hefty: Tudod, én nem is faluban laktam, hanem egy megyeszékhely melleti 20 ezres városban, mégis volt már többször, hogy féltem. Tapasztalatból írtam minden egyes szót, és nem gyűlöletből. A rózsaszín szemüveget le kell venni :) Szóval megértem, hogy így érzel :)

Hefty 2013.02.05. 13:09:33

@LadyDevonshire: Én pedig a fővárosban élek, több, mint 10 éve foglalkozom küzdősportokkal, testedzéssel, 100 kiló fölött vagyok, mégis gázspray-vel járok...és utálom, de magamhoz veszem akármikor elhagyom az otthonom, mert a késre nem jó a kockahas...most azért imádkozom nehogy engedélyezzék a lőfegyver tartását, mert akkor itt vadnyugati állapotok jönnek!

LadyDevonshire 2013.02.11. 15:49:10

@Hefty: Örülök, hogy nem csak én érzek így ezzel kapcsolatban.
süti beállítások módosítása